Kaza sonucu hasar (yüksekten düşme vb.), kırılma, sıvı hasarları (tuvalete, lavaboya düşürülmesi dahil) kapsam dahilindedir.
Elektrik-Voltaj Hasarları
GULF Sigorta tarafından teminatları sağlanan ve GENPA Teknik Servis tarafından sunulan bir Mobil Cihaz sigortasıdır.
Poliçe süresi boyunca meydana gelen ani ve beklenmedik durum karşısında, cihazın kaza ile hasara uğraması (kırılma, sıvı teması) sebebiyle oluşacak zararları kapsamaktadır.
Mobil Koruma Sigortası ile cihaz, poliçe başlangıç tarihinden itibaren 1 yıl boyunca koruma altındadır. Talep edildiği durumlarda 1 yılın sonunda tekrar poliçe satın alınabilir.
Mobil Koruma Sigortası, GENPA Teknik Servislerinde onarımı gerçekleşen cihaz, müşteriye teslim edilmeden önce sunulur.
Mobil Koruma Sigortası, Garanti Bankası Bonus ve Yapı Kredi Bankası Worldcard ile vade farksız 6 taksit imkânı ile yaptırılabilir.
GENPA Teknik Servisin hizmet verdiği IPHONE, OPPO ve XIAOMI marka cihazlara Mobil Koruma Sigortası sunulabilir (Model kontrolü gerekiyor).
Hayır, aksesuarlar için geçerli olmamaktadır.
Satın alındığı tarihten itibaren 14 gün içinde ilgili şubeden kesintisiz geri ödeme ile iadesi gerçekleştirilebilir.
Hayır. Cihazın garantisi bitmiş olsa da GENPA Teknik Servisin sigorta yapılabilir onayı verdiği cihazlara Mobil Koruma Sigortası yaptırılabilir.
Seri numarası GENPA Teknik Servisin hizmet verdiği cihaz listesinde olan ve sigorta yapılabilir onayı olan cihaza, fatura ibrazı ile Mobil Koruma Sigortası yaptırılabilir.
Hasarlı cihaza Mobil Koruma Sigortası sunulamamaktadır. GENPA Teknik Servislerinde cihazın onarım işlemleri sonrası sigorta yapılabilir onayı ile Mobil Koruma Sigortası yaptırılabilir.
Hayır, ancak müşteri hasar durumunda mutlaka GULF Sigorta’ya değişim raporunu sunmalıdır.
0850 252 52 62 numaralı GULF Sigorta çağrı merkezini aramalısınız. Herhangi bir süre sınırlaması olmamakla birlikte, en kısa zamanda hasar bildiriminde bulunulmalıdır.
Hayır, fatura ibrazı zorunlu değildir. Sertifika numarası ile hasar kaydı oluşturulabilir. Gerektiği durumlarda müşteriden sigorta poliçesi de istenebilecektir.
Hayır. Sigortalı sertifika numarası ile GULF Sigorta çağrı merkezini arayarak işlemlerini gerçekleştirebilir.
Hayır. Servisin değişim yaptığı cihazlar dışında, Mobil Koruma Sigortası farklı bir cihaz için geçerli olmaz.
Hayır. Mobil Koruma Sigortası kapsamı içerisinde müşterilerimiz bütün hizmetlerimizden cihazın sigorta bedelinin %70’ine kadar sınırsız tamir hizmeti alabiliyor.
Mobil Koruma Sigortası kapsamında adet olarak bir sınırlama olmamakla birlikte; cihaz hasarlarına ilişkin maliyetlerin toplamı cihaz sigorta bedelinin %70’i ile sınırlıdır.
Evet, karşılar. Tamirin mümkün olmadığı durumda sigorta bedeli üzerinden %30 kesinti yapılarak ödeme gerçekleştirilebilir. Apple cihazlarda ise cihaza SWAP kararı verilmesi durumunda değişim yapılabilmektedir.
Değişim durumunda ya da ödeme yapıldıktan sonra müşterinin poliçesi sona erer. Yeni cihaz için yeniden poliçe yaptırılabilir
Müşteriden IBAN istenecektir. Müşterinin cihazı servise gelip, tespit gerçekleştikten sonra dosya yöneticisinin kararı sonrası hesap bilgisi talep edilecektir.
Sahibi olunan cihazın kim tarafından kullanıldığı ve kâr amaçlı kullanılması ticari kullanımı belirlemek açısından önemlidir. Örneğin; mobil cihazın, kiralanarak üzerinden kâr elde etme amacı ile kullanımı, ticari kullanıma örnektir. Bu cihazlara Mobil Koruma Sigortası yapılamaz.
Hayır. Poliçede yer alan isim önemli değil. Önemli olan yukarıda da belirtildiği gibi cihazın kullanım amacıdır.
Mobil Koruma Sigortası kapsamında servis hizmeti sadece yurt içinde verilmektedir. Yurt dışında gerçekleşen hasarlar 30 güne kadar bildirilmelidir.
Evet, Mobil Koruma Sigortası devam eder. Cihaz tamirinin mümkün olmadığı durumlarda, müşteriye yapılacak nakit ödemenin fatura sahibine yapılması gerektiğinden, fatura sahibinden muvafakatname alınması gerekmektedir.