Mobil Koruma

Telefonunuzu mobil koruma sigortası ile kazaen kırılma ve sıvı temasına karşı korumaya alın!

Mobil Koruma

Gulf Sigorta Güvencesiyle Mobil Koruma Sigortası!

Mobil Koruma Nedir?

Mobil Koruma, ani ve beklenmedik bir olay neticesinde telefonun kazaen zarara uğraması veya suya düşmesi gibi durumlara karşı cihazı güvence altına alan bir sigorta ürünüdür.

Mobil Koruma ile Ne Kazanırsınız?

Günlük hayatta yanınızdan ayırmadığınız cep telefonlarınızı kırılma, suya düşürme veya hasar görme risklerine karşı güvence altına alabilirsiniz. İster sıfır ister ikinci el telefonunuzu sigortalatırsanız, onarım, ikame telefon verilmesi ve nakit ödeme gibi sigorta şirketine göre değişen teminatlarla bütçenizi koruyabilirsiniz.

Mobil Koruma Neleri Kapsar?

Mobil Koruma, genel olarak yukarıdaki teminatları içermekle birlikte değişiklik gösterebilir.

  • Cep telefonunun kırılması ve zarara uğraması
  • Yüksek voltaj, sıvı teması ve hatalı aksesuar kullanımı sonucu hasarlanması
  • Cep telefonunun hasarlanması durumunda kullanılamayacak duruma gelmesi
Gulf Sigorta Güvencesi
Genpa Teknik Servis Kalitesi
Orijinal Yedek Parça Garantisi
7 / 24 Hasar Destek
Mobil Koruma GULF Sigorta güvencesinde 1 Yıl boyunca Kazaen Kırılma, Sıvı Teması ve Yüksek voltaj hasarlarını kapsamaktadır.

Kaza sonucu hasar (yüksekten düşme vb.), kırılma, sıvı hasarları (tuvalete, lavaboya düşürülmesi dahil) kapsam dahilindedir.

Elektrik-Voltaj Hasarları

GULF Sigorta tarafından teminatları sağlanan ve GENPA Teknik Servis tarafından sunulan bir Mobil Cihaz sigortasıdır.

Poliçe süresi boyunca meydana gelen ani ve beklenmedik durum karşısında, cihazın kaza ile hasara uğraması (kırılma, sıvı teması) sebebiyle oluşacak zararları kapsamaktadır.

Mobil Koruma Sigortası ile cihaz, poliçe başlangıç tarihinden itibaren 1 yıl boyunca koruma altındadır. Talep edildiği durumlarda 1 yılın sonunda tekrar poliçe satın alınabilir.

Mobil Koruma Sigortası, GENPA Teknik Servislerinde onarımı gerçekleşen cihaz, müşteriye teslim edilmeden önce sunulur.

Mobil Koruma Sigortası, Garanti Bankası Bonus ve Yapı Kredi Bankası Worldcard ile vade farksız 6 taksit imkânı ile yaptırılabilir.

GENPA Teknik Servisin hizmet verdiği IPHONE, OPPO ve XIAOMI marka cihazlara Mobil Koruma Sigortası sunulabilir (Model kontrolü gerekiyor).

Hayır, aksesuarlar için geçerli olmamaktadır.

Satın alındığı tarihten itibaren 14 gün içinde ilgili şubeden kesintisiz geri ödeme ile iadesi gerçekleştirilebilir.

Hayır. Cihazın garantisi bitmiş olsa da GENPA Teknik Servisin sigorta yapılabilir onayı verdiği cihazlara Mobil Koruma Sigortası yaptırılabilir.

Seri numarası GENPA Teknik Servisin hizmet verdiği cihaz listesinde olan ve sigorta yapılabilir onayı olan cihaza, fatura ibrazı ile Mobil Koruma Sigortası yaptırılabilir.

Hasarlı cihaza Mobil Koruma Sigortası sunulamamaktadır. GENPA Teknik Servislerinde cihazın onarım işlemleri sonrası sigorta yapılabilir onayı ile Mobil Koruma Sigortası yaptırılabilir.

Hayır, ancak müşteri hasar durumunda mutlaka GULF Sigorta’ya değişim raporunu sunmalıdır.

0850 252 52 62 numaralı GULF Sigorta çağrı merkezini aramalısınız. Herhangi bir süre sınırlaması olmamakla birlikte, en kısa zamanda hasar bildiriminde bulunulmalıdır.

Hayır, fatura ibrazı zorunlu değildir. Sertifika numarası ile hasar kaydı oluşturulabilir. Gerektiği durumlarda müşteriden sigorta poliçesi de istenebilecektir. 

Hayır. Sigortalı sertifika numarası ile GULF Sigorta çağrı merkezini arayarak işlemlerini gerçekleştirebilir.

Hayır. Servisin değişim yaptığı cihazlar dışında, Mobil Koruma Sigortası farklı bir cihaz için geçerli olmaz.

Hayır. Mobil Koruma Sigortası kapsamı içerisinde müşterilerimiz bütün hizmetlerimizden cihazın sigorta bedelinin %70’ine kadar sınırsız tamir hizmeti alabiliyor.

Mobil Koruma Sigortası kapsamında adet olarak bir sınırlama olmamakla birlikte; cihaz hasarlarına ilişkin maliyetlerin toplamı cihaz sigorta bedelinin %70’i ile sınırlıdır.

Evet, karşılar. Tamirin mümkün olmadığı durumda sigorta bedeli üzerinden %30 kesinti yapılarak ödeme gerçekleştirilebilir. Apple cihazlarda ise cihaza SWAP kararı verilmesi durumunda değişim yapılabilmektedir. 

Değişim durumunda ya da ödeme yapıldıktan sonra müşterinin poliçesi sona erer. Yeni cihaz için yeniden poliçe yaptırılabilir

Müşteriden IBAN istenecektir. Müşterinin cihazı servise gelip, tespit gerçekleştikten sonra dosya yöneticisinin kararı sonrası hesap bilgisi talep edilecektir.

Sahibi olunan cihazın kim tarafından kullanıldığı ve kâr amaçlı kullanılması ticari kullanımı belirlemek açısından önemlidir. Örneğin; mobil cihazın, kiralanarak üzerinden kâr elde etme amacı ile kullanımı, ticari kullanıma örnektir. Bu cihazlara Mobil Koruma Sigortası yapılamaz.

Hayır. Poliçede yer alan isim önemli değil. Önemli olan yukarıda da belirtildiği gibi cihazın kullanım amacıdır.

Mobil Koruma Sigortası kapsamında servis hizmeti sadece yurt içinde verilmektedir. Yurt dışında gerçekleşen hasarlar 30 güne kadar bildirilmelidir.

Evet, Mobil Koruma Sigortası devam eder. Cihaz tamirinin mümkün olmadığı durumlarda, müşteriye yapılacak nakit ödemenin fatura sahibine yapılması gerektiğinden, fatura sahibinden muvafakatname alınması gerekmektedir.

Telefonunuzun 2 yıllık üretici garantisinin bitiminden sonra GULF Sigorta tarafından teminatları sağlanan ve GENPA Teknik Servis tarafından sunulan üretici garantisinin +1 yıl devamı niteliğindedir.

+1 yıl garanti süresi boyunca meydana gelen donanımsal ve yazılımsal hataları kapsamaktadır.

Mobil Koruma uzatılmış garanti, cihazınızın üretici garantisinin bitiminden itibaren 1 yıl boyunca koruma altındadır.

Mobil Koruma uzatılmış garanti, GENPA Teknik Servislerinde onarımı gerçekleşen garantisinin bitmesine minimum 90 gün süre kalan cihazlar için, müşteriye teslim edilmeden önce sunulur.

Mobil Koruma uzatılmış garanti, Garanti Bankası Bonus ve Yapı Kredi Bankası Worldcard ile vade farksız 6 taksit imkânı ile yaptırılabilir.

GENPA Teknik Servisin hizmet verdiği IPHONE, OPPO, OMİX, REALME, XIAOMI ve VİVO marka cihazlara Mobil Koruma Uzatılmış Garanti Sigortası sunulabilir (Model kontrolü gerekiyor).

Hayır, aksesuarlar için geçerli olmamaktadır.

Satın alındığı tarihten itibaren 14 gün içinde ilgili şubeden kesintisiz geri ödeme ile iadesi gerçekleştirilebilir.

Evet. Mobil Koruma uzatılmış garanti paketinin satın alınabilmesi için üretici garantisinin bitmesine minimum 90 gün süre kalması gerekir.

Seri numarası GENPA Teknik Servisin hizmet verdiği cihaz listesinde olan ve uzatılmış garanti yapılabilir onayı olan cihaza, fatura ibrazı ile Mobil Koruma uzatılmış garanti yaptırılabilir.

Hasarlı cihaza Mobil Koruma uzatılmış garanti sunulamamaktadır. GENPA Teknik Servislerinde cihazın onarım işlemleri sonrası uzatılmış garanti yapılabilir onayı ile Mobil Koruma Sigortası yaptırılabilir.

Hayır, ancak müşteri değişim durumunda mutlaka GULF Sigorta’ya değişim raporunu sunmalıdır.

0850 252 52 62 numaralı GULF Sigorta çağrı merkezini aramalısınız. Herhangi bir süre sınırlaması olmamakla birlikte, en kısa zamanda arıza bildiriminde bulunulmalıdır.

Hayır, fatura ibrazı zorunlu değildir. Sertifika numarası ile arıza kaydı oluşturulabilir. Gerektiği durumlarda müşteriden garanti poliçesi de istenebilecektir.

Hayır. Sigortalı sertifika numarası ile GULF Sigorta çağrı merkezini arayarak işlemlerini gerçekleştirebilir.

Hayır. Servisin değişim yaptığı cihazlar dışında, Mobil Koruma uzatılmış garanti farklı bir cihaz için geçerli olmaz.

Evet. Mobil Koruma uzatılmış garanti kullanıcı hatalarını karşılamamaktadır.

Mobil Koruma uzatılmış kapsamında adet olarak bir sınırlama bulunmamaktadır.

Hayır, karşılamaz. Mobil Koruma uzatılmış garanti kullanıcı hatalarını karşılamamaktadır.

Sigortacı tarafından değişim yapılırsa ya da ödeme yapılırsa müşterinin poliçesi sona erer. Yeni cihaz için yeniden poliçe yaptırılabilir.

Müşteriden IBAN istenecektir. Müşterinin cihazı servise gelip, tespit gerçekleştikten sonra dosya yöneticisinin kararı sonrası hesap bilgisi talep edilecektir.

Sahibi olunan cihazın kim tarafından kullanıldığı ve kâr amaçlı kullanılması ticari kullanımı belirlemek açısından önemlidir. Örneğin; mobil cihazın, kiralanarak üzerinden kâr elde etme amacı ile kullanımı, ticari kullanıma örnektir. Bu cihazlara Mobil Koruma uzatılmış garanti yapılamaz.

Hayır. Poliçede yer alan isim önemli değil. Önemli olan yukarıda da belirtildiği gibi cihazın kullanım amacıdır.

Mobil Koruma uzatılmış garanti kapsamında servis hizmeti sadece yurt içinde verilmektedir.

Evet, Mobil Koruma uzatılmış garanti devam eder. Cihaz tamirinin mümkün olmadığı durumlarda, müşteriye yapılacak nakit ödeminin fatura sahibine yapılması gerektiğinden, fatura sahibinden muvafakatname alınması gerekmektedir.